TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Wnioski w wersji elektronicznej (skan lub zdjęcie papierowej wersji wniosku z wszystkimi wymaganymi podpisami- podpisy te nie mogą zostać dodane jako osobne elementy na wniosku (np. osobno wklejone skany samych podpisów) ) należy przesłać do dnia 8 marca 2023 r. (środa) do godziny 23:59 na adresy: kfds.w10@pwr.edu.pl, kfds@pwr.edu.pl
Pliki powinny być w formacie *.pdf lub *.jpg
Format nazwy ma być następujący: B_2023_Nazwa_Podmiotu.pdf lub K_2023_Nazwa_Podmiotu.pdf
O przyjęciu wniosku decyduje data i godzina dostarczenia. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Informuję, że warunkiem koniecznym do uzyskania dofinansowania jest potwierdzone uczestnictwo osoby składającej wniosek (Wnioskodawcy) w szkoleniu dotyczącym prawidłowego wydatkowania środków publicznych organizowanego przez Dział Studencki lub/i Samorząd Studencki.
Termin posiedzenia Wydziałowej Komisji ds. Finansowania Działalności Studenckiej zostanie podany w terminie późniejszym na stronie internetowej Wydziału Mechanicznego.
Przewodniczący Wydziałowej Komisji ds. Finansowania Działalności Studenckiej
Dr inż. Paweł Krowicki
Nasza strona jest niesamowita i używa cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili.